Generöst

Fick julklapp från jobbet igår, självklart klarade jag inte av att vänta till julafton, rev bort pappret redan i bilen ute på parkeringen :)

Årets julklapp: En brödkniv!

Va(?) kanske ni tänker, men alltså det är en DESIGN BY F.A. PORSCHE (värde ca 995kr)

Fick en kockkniv i samma märke förra året, snygga och grymt sköna att hålla, så nu måste jag ju nästan stanna på samma jobb tills jag har hela serien ;)


Årets kniv (bild lånad av www.vikingsun.se där knivarna går att köpa)


Förra årets kniv (bild lånad av www.vikingsun.se där knivarna går att köpa)

P.S. Lite kuriosa, Jamie Oliver använder sig tydligen av lika dana D.S.



Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, ingen dålig julklapp. Jag fick också julklapp av jobbet idag och det en värde check på lite olika saker, bla en valla kurs =) eller biljetter till relaxen på badhuset mm, så det var kul. Ja här åker granen upp då det finns tid =) vi har ingen särskild dag så men inte mer än någon vecka innan iaf.

2010-12-21 @ 23:07:46
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0