Gott nytt år!!

Hoppas alla har trevligt ikväll och att nästa år blir minst lika trevligt :)

Här firas det nya året in tillsammans med älsklingen och min mor och far. Lungt och skönt med andra ord, precis vad jag kände för denna gång!

Har precis avslutat varmrätten som bestod av oxfilé, potatiskroketter och bea, till det rött vin. Innan åt vi en förrätt bestående av vitlöksrostat bondbröd med en röra gjord på mango, avokado och räkor marinerade i sweet chili.

Snart dax för efterrätt! Blir marängswisstårta, mums!

Hur firar ni?


Kommentarer
Postat av: Maria

Gott nytt år. För mig och min sambo blev det en snabb visit hos några kompisar där vi åt en räkmacka och skålade in nyåret sen åkte hem idag då jag slutatde jobbet 21.30 samt börjar nu kl 7 igen.

2011-01-01 @ 05:47:09
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0