Fy vilken dag

Idag har det hänt... Jag har sålt lilla vackra Wilya! Hon åkte för en stund sedan. Jag kan inte riktigt fatta det, vad f-n har jag gjort(?) Hur kunde jag gå med på att sälja henne? Tårarna vill liksom inte sluta rinna, känns som om jag har svikit henne något enormt. Saknar henne redan! Det är dessutom hjärtskärande att höra de andra hästarna hur de ropar efter henne.

Jag känner på mig att jag har hittat den absolut bästa köparen (nya ägaren). Men ändå känns det så oerhört jobbigt. Enda trösten är just det att tjejen som köpt henne verkar vara så väldigt snäll och ambitiös. Hoppas jag kan få hålla kontakten med henne så att jag får höra hur det går för lillfia. Ska även försöka mig på att åka och hälsa på henne innom en ganska snar framtid.

Herregud vilken dag, det här hamnar lätt bland det jobbigaste jag någonsin gjort!

Snuttan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0