Ledig helg...äntligen!

Kanske har världens bästa pojkvän...världens snällaste iallafall (och jo den bästa)! Jobbade till 20.15 i fredags och hade väl ingen större ork att ta mig de 15 mil som skiljer oss åt då direkt på kvällen. Hade antagligen varit en trafikfara inte bara för mig själv utan för alla andra längs vägen också. Så vad tror ni älsklingen gör (?) Jo han kommer och hämtar upp mig på jobbet!!! Alltså han åker sammanlagt 30 mil bara för att få hem mig redan under fredagen! Är han inte underbar så säg!

I dag lördag, har vi varit på en gårdsauktion, här i Järvsö, där jag förälskade mig i en kökshandduks-hängare som jag bara måste ha, blev en ganska dyr historia. Bestämde mig innan budgivningen att min absoluta smärtgräns var 250kr. Å det var precis vad budgivningen stannade på... men jag fick den, även om det sved i plånboken. Den skall få en hedersvärd plats i mitt och älsklingens kök sen när gården väl är våran!

Lite dåligt ljus på bilden men jag orkar inte fixa och trixa med den, men visst har den charm? gör sig dock inte lika bra på bild som i verkligheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0