Så typiskt mig...

I morgon är jag ledig, helt ledig och skulle alltså ha världens chans till en lång sovmorgon för att sedan avnjuta en riktig mysig frukost i lugn och ro. men vad gör jag då tror ni?
Jo jag bokar in Billybus hos veterinären klockan nio på morgonen! Det var den sovmorgonen det! så himla typiskt mig att inte tänka efter.

Nåja, han ska bara dit för att klippa klorna så det borde inte ta så lång tid. Den lilla rackaren har tydligen bestämt sig för att det är fullkomligt livsfarligt att få klorna klippta. Han gör motstånd "big time" så fort klotången plockas fram och är det något jag har svårt för med honom så är det att tvinga honom till något han är rädd för, därför beger vi oss till veterinären i morgon.

Tror banne mig att det inte bara är jag som kommer sakna sovmorgon i morgon, han ser lite trött ut han med, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0