60 dagar till BF

Skönt att ha december, tiden bara rusar i väg. Nästan att det går lite för fort. Men nu börjar man kanske kunna se slutet närma sig på denna graviditet.

I dag har jag lekt snickare eller hemmafixare kanske är ett mer passande ord. Eftersom jag ansåg att det skulle bli på tok för dyrt ekonomiskt att köpa en klös och klätterställning till katterna så har jag i dag byggt en själv. Är så gott som klar, bara lite småfix kvar, Uppdaterar med bild sen. Men attans vad jag ändå får betala dyrt för den. Bara att inse att kroppen inte riktigt klarar av samma saker som innan. Är helt slut i ryggen och höfterna skall vi inte ens prata om. Dessutom värker händerna som tusan just nu, speciellt höger som hållit i häftpistolen. Har väl använt mig av muskler i handen som jag annars inte använder i så stor utsträckning, men jag är dessutom alldeles svullen i hela handen. Mina prinskorvar till fingrar har blivit extra feta om man säger så...

I morgon skall jag på sista mötet hos barnmorskan här i S-viken och på torsdag det första med barnmorskan i Ljusdahl. Kan ju bli intressant :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0