Denna dagen blev en städdag :(

Ja säga vad man vill om städning, men det är fasiken inte kul. Fördelen med mig när det gäller städning är dock att när jag väl börjat vill jag göra det ordentligt. Och svärmor får säga vad hon vill, men hon var då inte nogrann när hon torkade av i köket. Men man kanske inte kan räkna med en flyttstädning när man tar över ett hus så som vi gjort (?). Nu är det iallafall rent (åtminstone utvändigt, mer hann jag inte idag). Nu kanske man inte ska visa hur smutsigt man har haft det, men jag gör det ändå ;) Ärlighet varar längst har jag hört...

Ser ni vilken halva av spisen jag skrubbat??




Belöningen kom till middagen, kanske det gottaste som finns när man är trött och hungrig. Stuvade mackaroner och stekt falukorv :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0