Ledig helg!

I dag blir det julmarknad i Glössbo med älsklingen och svärmor. Skulle vilja köpa en massa julfint, men känns som om jag får nöja mig med att julpynta köket i år. Vi har ju inte ett enda rum iordning ännu, så det är bara onödigt att köpa på sig en massa som sen ändå kanske inte kommer användas för att det inte "passar in".

Dessutom har vi ju huligankatterna som river ner allt nytt som kommer upp, även om de faktiskt blivit liiite bättre. Nu har iallafall julstjärnorna fått vara i fred ett tag ;) (kan ju bero på att jag återigen fullständigt dränkt dem i antibit och fyllt krukorna med mandarinskal)

Vi har hur som helst lånat hem några tapetkataloger för att välja tapeter till blivande "kontoret". Kontoret är nämligen det rum vi tänker börja med att rusta. Kanske kan tyckas att vi börjar i fel ände, men utan fungerande kontor kommer jag aldrig bli klar med skolan. Dessutom så har vi, eller rättare sagt jag, ett flertal flyttkartonger med endast kontorsmaterial och böcker. Blir lätt så när man först har arktektur och teckning som intresse samt utbildat sig till lärare haha, blir rätt så många böcker, block, linjaler och pennor då ;)

Oj, nu är älsklingen påklädd och redo att åka... och jag? Jag ligger i mjukisbyxor fortfarande, bäst att snabba på innan han blir irriterad på riktigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0