Äntligen tillbaka till elektricitetens bekvämligheter.

Äntligen har vi fått strömmen tillbaka och med det internet :) Egentligen fick vi tillbaka den i förrgår men jag har varit upp ett dygn hos momma och moffa (mormor och morfar för er som inte förstod det) och hjälpt dem i strömlösheten... Verkligen inte lätt att vara gammal utan varken ström, värme eller vatten. Stackars moffa, som har alzheimers, förstod verkligen inte varför det inte hände ngt när han tryckte på lysknappen eller varför det inte gick att spola i toaletten. Men nu har även de ström igen och jag är åter hemma. Med tusen saker som jag måste försöka ta tag i här för att känna mig riktigt hemmastadd. Insåg även i morse att det faktiskt är fullt möjligt att Fis skulle kunna få för sig att komma när som helst utan att det egentligen skulle vara särskilt konstigt. Så det kanske är dags att börja göra iordning saker och ting så man inte står helt handfallen när det väl är dags.

Hörrni, jag vet att det är många fler som läser min blogg (statistiken skvallrar om att ni är en del), så kom igen och gissa på när Fis kommer ut...

Gissningar:
Sanna - flicka, 14 februari, 4250g, 53 cm
Jenny - pojke, 16februari, 3940g, 50cm



l

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag får gå mot strömmen och gissa på att fis tittar ut en dag för tidigt t.o.m ;) 8:e feb, 4100 g, 51 cm och så tror jag på en liten tjej :)

2011-12-29 @ 17:56:06
Postat av: Maria

Då gissar jag på den 10:e februari, pojke, 3580 g och 52 cm

2011-12-30 @ 09:12:56
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: ami

grattis att du ska ha barn :) är det dina djur på header bilden?

2011-12-31 @ 22:12:00
URL: http://silverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0