Dokumentations dags...

För att kunna se någon skillnad (om det blir någon skillnad) i muskler hos mina hästar så har jag i dag försökt dokumentera deras kroppar.

Ni kan ju se själva vilka omusklade tjockisar jag har... sådan matte sådanna hästar skulle man kunna säga ;)

Wielona från sidan (nästan så att jag skäms hur ovårdad hon ser ut, å vinterpälsen ska vi inte prata om)


Wielona uppifrån (vadå päronformad(?))


Wyoga från sidan (Hon är ju faktiskt inte så himla tjock när man ser henne på bild)


Wyoga uppifrån (Titta!! hon blänker ju nästan)


Nu måste jag bara hitta en sadel som passar Wyoga, inte det lättaste när hon är smäcker men rund som en tunna över revbenen... Jag tror jag ska sikta in mig på en bomlös variant av dressyrsadel, men attans vad dyrt, drygt 14000Kr!!!
Känner mig fattig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0