Flås, suck och stånk...

I morgon ska jag på en hälsotest genom jobbet. Hade inte varit det minsta nervös om det bara hade handlat om några blodprov och dyl. men nu ska jag även genomföra ett konditionstest! Alltså jag vet att jag har usel kondition, jag behöver liksom inte ha bevis i form av bokförda testvärden på det... Fy, jag kommer skämmas ihjäl!

Fick en kommentar/fråga eller vad det nu var av mamma och syrran; Det blir väl som en sporre att göra något åt det när du får det svart på vitt?

Mitt svar till dem (så här efteråt, då sa jag inte ett ord); Nej! jag kommer bara få än värre självförtroende och bli nedstämd och trösta med en pizza eller nått i den stilen. Usch

Ska träffa Fia för lite "köpishäng" efteråt, hon kommer nog att få jobba lite på att få mig på andra tankar...förlåt i förväg Fia!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Nej fy! Jag fungerar nog som dig, jag hade tyckt att det var otroligt jobbigt.



Men det är ju bra att ditt jobb erbjuder detta i alla fall, det visar ju på att de bryr sig om sina anställda!

2011-02-02 @ 12:41:02
URL: http://winnertaco.blogspot.com/
Postat av: Sofia

konstatera, acceptera, släpp det och gå vidare, det är vad du måste göra. Titta inte på resultatet om det får dig att må dåligt. Ni kommer väl få göra en uppföljning om ett halvår, eller? Sådant här kan ju få en att inte vilja delge sina nära om saker. Du är bäst Nea! Tänk alla goa och fina egenskaper som du har och inte de...love yaaa!! <3

2011-02-02 @ 19:21:48
Postat av: m <3

du och jag ska nog komma i trim tänk på hur mycket vi har å göra med huset och svamp plockning med långa skogspromenader :)

2011-02-02 @ 21:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0