inte igen tack!

M ligger hemma i Järvsö med magsjuka, och vips så känner jag mig orolig i magen...
Han har ju dock troligtvis blivit smittad av sin syster som kom dit efter att jag åkt därifrån, så det är väl bara att hålla tummarna för att det jag känner är ren inbillning. För fy, jag orkar inte med magsjuka en gång till...

I morgon kommer dessutom hon som är intresserad av Wilya. Ska bli spännande å se om jag klarar av att vara säljande eller om jag kommer stå halvt gömd med tårar i ögonen bara vid åtanke på att hon skall säljas och så småningom lämna mig. Blir tårögd nu när jag sitter här och skriver om det. Älskade häst!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Hon kommer säkert att få det jättebra och som du sa tidigare så blir hon säkert glad av att få börja jobba lite mer kontinuerligt.

Jag håller tummarna!

2011-02-19 @ 08:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0