irriterad och skamsen...

...på samma gång.

Ringde ang. räkningen som jag skrev om i går. Jag betalade en(!) dag försent (visserligen på en påminnelse). Så de hade skickat mig till kronofogden samma dag som min betalning kommit in till dem. Vilket medför att jag måste betala deras kostnader för ansökningsavgift och ombudsarvode på totalt 640:-

Så nu är jag arg och irriterad efter en lätt uppläxning av telefonistgrabben, samtidigt som jag skäms och är irriterad på mig själv för att jag glömde betala i tid.

Som nån form av ursäkt eller förklaring, är det enda jag kan ta till, att jag blev lite väl nonchalant över en räkning på 100 spänn som skulle betalas helt "fel" tid på månaden. Men det straffar sig dyrt att vara nonchalant!

Drar in svansen mellan benen och betalar :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0