Ledig

Sovit ut skulle man kunna säga :) vaknade strax före tio(!) å då av att telefonen ringde... Men inte känner jag mig någe piggare i dag för det, snarare tvärtom. Har väl sovit för länge är jag rädd.

Personen som ringde var iallafall tjejen som är intresserad av Wilya. Hon kommer på lördag förmiddag, så jag har alldeles nyss fixat med jobbet så att jag är ledig då. Spännande, nervöst och jobbigt på samma gång är vad det är. Jag skulle ju gärna behålla Wilya. Men bara att inse att jag har varken tid eller råd. Kommer förhoppningsvis kännas bättre när man vet att hon kommer till ett bra ställe. Som det är nu så mår hon ju inte bra av att i stort sätt bara gå in och ut från hagen.

Syster Elin är iallafall hemma nu i några dagar, så hon ska få sitta på Wilya i eftermiddag.

Nä, om man skulle se till att få något vettigt gjort av den här dagen innan man måste ta itu med mockningen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0