sockervadd utanför...

Snöflingor stora som golfbollar virvlar runt utanför fönstret! Har nog aldrig sett så stora snöflingor förrut. Tyvärr så ser det ut som om de rör sig väldigt fort i snett nedgående riktning bara några meter utanför fönstret, så det är nog ingen superskön känsla att gå ut och upptäcka "bollarna" på "riktigt". Därför tänker jag stanna inne hela förmiddagen, frisk luft får jag ju på vägen ut till bilen och från bilen in till jobbet lite senare i dag :)

Egentligen så är det nu, sånna här dagar då jag börjar sent, som jag ska försöka få något gjort (skolarbete). Men i dag faller det sig ju så lyckligt att jag har en film här på datorn som vill ses :) Så då är det ju ohyfs av mig om jag inte ser den, eller hur?

Så plikttroget kryper jag nu ner i sängen igen, med datorn på magen och slappnar av en stund. Efter gårdagen så är jag mer än värd detta!

Kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0