Somnar ovaggad

Är ruskigt trött, å orkar egentligen inte skriva ett inlägg, samtidigt som jag egentligen inte har något att skriva om, men vasjutton, datorn är på och jag är för trött för att låta bli, hur nu det är möjligt(?)

Saker som bekymrat mig i dag: Insikten av att jag kommer få betala tillbaka drygt 1200Kr i månaden på mitt csn lån samt att min kropp värker och inte ser fram emot konditionstestet i morgon.

Saker som varit bra i dag: Insikten av att konditionstestet inte kommer vara så farligt, handlar tydligen om 6 minuter på en motionscykel (borde jag väl klara av (?)). Fått ett nytt mål att sträva mot med hästarna; deltagande i kurs för Tina Toller senare i vår (hon är redan kontaktad, så nu måste jag komma igång).

Nu SOVA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0