Uppdatering forts..

Fattar inte att det redan är söndag. Ledig även i morgon visserligen, men förstår inte vart lördagen tog vägen. Kanske kan bero på att man sällan minns hur bra man har det ;) jag blev nämligen uppvaktad av kära M precis hela dagen. Eller vad sägs om lax och avokado smörgås till frukost, ryggmassage på förmiddagen, biff och potatisgratäng till lunch, mys och framtidsplanering hela eftermiddagen, en helt underbart god fisksoppa till middag (bild nedan), stekta päron och vaniljglass till kvällskaffet samt ost och vin till melodifestivalen. Melodifestivalen minns jag dock väldigt tydligt... den sög som vanligt :(

Idag har vi varit och fikat hemma hos M:s kusin vilket var mkt trevligt.



Om ni tycker att mina inlägg är väldigt enformiga och tråkiga så beror detta på att mitt liv ser ganska inrutat ut just nu. Jobb, jobb och åter jobb samt att all min lediga tid läggs på M och hästarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0