Uppdatering

I fredags slutade jag tidigare än tänkt på jobbet, 18.00 isället för 20.00. Detta för att direkt efter jobbet kunna åka till M.
Strax före åtta, när jag befinner mig i bilen på väg mot Järvsö, men i höjd med Bollnäs, ringer mobilen. Det var Camilla på jobbet som undrarde vart jag lagt nyckeln till gallret och portarna på jobbat(?)... Gissa vart de låg!? I min byxficka!! Det faktum att det inte finns någon reservnyckel gjorde att jag var tvungen att vända :( Arg på mig själv åkte jag hela vägen tillbaka, denna gång något snabbare än jag någonsin gjort tidigare (ops!) Låste dörrarna på jobbet för att sedan bege mig mot Järvsö igen... sisådär väldigt mycket senare än planerat. Vetskapen om, så här i efterhand, att jag till och med hade tjänat på att vara kvar och jobbat till åtta gör mig inte mindre arg på mig själv grr...

Linnéa i ett nötskal :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0