Aaajjjeee

Mina fötter värker! Det dunkar i dem som om blodet var tvunget att pressa sig genom varenda litet blodkärl med hjälp av att hamra sig fram. Benhinnorna känns av de med. Anledning(?) En dag på jobbet HAHA

Alltså jag måste verkligen skaffa mig riktigt bra skor att jobba i, foppatofflorna var skön i ca 30min, sen började jag känna av hälarna. Helt sjukt egentligen att man inte ska klara av att stå och gå en hel dag utan att få ont. Men tror dock inte det beror på att jag är otränad denna gång, utan ovana och helt fel skor är sannorlikt största boven.

Hade planerat en del aktiviteter i stallet så här på kvällningen, men tror fasiken att hästarna får ta det lilla lugna idag med. Är ledig i morgon så jag kan ju ta en rejäl promenad med dem då istället.

Nu blir det soffläge med fötterna högt i luften!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis till bloggen! Jag ska med glädje följa dina inlägg! God fortsättning på det ny året.



Hälsningar

Sofia

2011-01-02 @ 21:02:17
Postat av: Maria

Jag kan tänka mig att det är väldigt mycket ovana, jag vet då jag gick i skolan och bara satt hela dagarna och så skulle jag jobba innom vården, första två-tre dagarna var en pina sen vande sig fossingarna =) fast visst blir man lite trött i dem, men det är ju det vi har karar till, som kan smörja och massera =)

2011-01-02 @ 21:41:15
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul att få följa dig här!

Gott nytt år också!!



Kramar Emma

2011-01-02 @ 23:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0