Hemtentan inlämnad

Wiiho... astro- och geofysik hemtentan är inlämnad!! Känns så oerhört skönt att kunna släppa den nu för ett tag. Vågar nog lova att jag blir godkänd också, ja så kaxig känner jag mg ;)

När jag ändå var in till Gävle för att lämna in tentan så var jag upp i farmor och farfars gamla lägenhet och tittade en sista gång på grejerna som är kvar där. Hittade några dukar som jag la beslag på :) (med lov av pappsen) Tycker dock att det är lite jobbigt att gå igenom farmors virkade alster och INTE ta hand om dem. Förstå hur många timmar hon har lagt ner på dem, men tyvärr så kan jag ju inte ta en massa saker som jag vet att jag antagligen aldrig kommer att använda. Men det gör ändå lite ont inne i hjärtat.

Saknar farmor så oerhört mycket! Min gokärring! Snart ett helt år sedan hon gick bort :(

Har även jobbat några timmar i dag. En rätt så seg arbetsdag måste jag säga, få kunder och inte så mycket att göra.


Kommentarer
Postat av: M <3

saker som har affektions värde är det ju aldrig fel å behålla :)

2011-01-22 @ 12:24:36
Postat av: Sanna, Liams mamma

Ja det finns en till sån bild från när liam var liten då dom somnat lika :)



Hoppas att du haft en bra helg, var in med syster och mamma till Gävle idag och köpte en balklänning. Lyllos den kille som får gå med Sofie på balen säger jag bara...

2011-01-22 @ 18:04:00
URL: http://sansai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0