Härmapar mig

Tar efter bästa Sanna och gör en liten återblick över året som varit och en förhoppning om 2011.

Det bästa med 2010

* Alla tillfällen med älsklingen, M.

* Allt planerande tillsammans med M.

* Bilsemestern med M i somras.

* Den varma soliga sommaren och den snöiga vintern.

Det som var mindre kul

* 2010 var ett tungt år på många sätt. Skolan ska vi inte ens prata om, fy bubblan

* Min älskade farmor lämnade jordelivet. Något som tog hårt på mig. Saknar henne så sjukt mycket.

* Ekonomin, jag säger bara Studielån!!

* Att behöva ta farväl av två underbara hästar, Saldo och FW Wahid. Vila i frid!

* Oron över att ett av våra avelston kanske bär på en ärftlig skelettsjukdom.

Vad jag ser fram emot 2011

* Att få flytta till Järvsö tillsammans med M och bygga bo :)

* Att få plocka ut min lärarexamen.

* Börja tjäna pengar igen och kanske unna sig en och annan pryl och lite lyx.

Vad jag inte ser fram emot 2011

* Att fylla 30. Ålderskrisen är nära!

* Känna mig pank igen, dock efter husköp.

* Risken att få ett tråkigt besked angående vårt underbara avelsto.

Nyårslöften för 2011

* Röra på mig mer, gå ner i vikt och börja rida igen.

* Ägna mer tid åt mina djur som har fått lida en aning för mina studier.


Vårt blivande hem :) kräver en del renovering innan det är i toppskick, men kommer bli så fint!


Mina älsklingar som jag ska ge lite mer tid framöver: Yoga, Wilya, Wielona och Billy


Saknar henne så oerhört mycket, min älskade farmor!

Saknad, Saldo!


Saknad, FW Wahid!


Kommentarer
Postat av: Emma

Åhh vilket fint hus ni kommer att få.. tror det blir super snyggt, hoppas vi får se mer bilder när ni har fått det i era ägor!

/Emma

2011-01-02 @ 23:17:45
Postat av: jelica

Oj vilket hus :) tack för att du skrev om bloggen! Kan jag följa dig lite närmre och du har ju min :) lycka till med 2011 och allt som det nya året för med sig!

2011-01-02 @ 23:57:42
URL: http://www.metrobloggen.se/jelica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0