Varför ska jag alltid ha otur...

fy vad mesig massage jag fick på spa:t :( 

Vi var totalt sju stycken varav sex valt massage och en bodyscrub. De var tre personer som skulle utföra behandlingarna. en efter en kom mina kollegor ut å pratade om hur bra massagen var och att de fått tips på övningar för att lätta upp spänningar osv. Så var det min tur... Jag fick gå till en tjej som tidigare hade gjort bodyscruben på kollegan som valt det (som var jättenöjd med den), Det började bra, hon frågade om jag ville ha ren ryggmassage eller om jag ville ha lår och vader också. Ren ryggmassage sa jag, det är ryggen jag har problem med! Hon ställde några frågor om vart i ryggen o.s.v och sa att hon skulle börja ganska mjukt och att jag fick säga till om hon blev för hårdhänt... Sjukt bra tänkte jag. Men fy vilken besvikelse... det blev nämligen aldrig något mer än mjuka "smekningar" på ryggen. Skulle kunna likna det vid hur det känns när någon smörjer in solkräm på ryggen när man är på sandstranden. Jag ville ju ha riktigt djupgående massage, men icke sa nicke... en rygg insmörjd med olja var vad jag fick. Grymt besviken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0