Värk :(

Klockan är strax över fyra och jag har inte somnat ännu! Har sådan oerhörd värk, främst i knäna och höften, men egentligen så värker det i hela kroppen. Var faktiskt jättelänge sedan jag hade så här ont. Har klarat mig förvånandsvärt bra och länge på att ta en ipren på kvällen. Men jag är inne på tredje tabletten för dygnet nu, utan minsta lindring :(

I morgon kväll, eller vänta, i kväll(!) skall jag på spa med jobbet (om jag tar mig dit) ska bli skönt med bubbelbad och massage, välbehövligt om inte annat.

Enda positiva i att jag inte kunnat sova är att dockan numer är påklädd! Virka dockkläder = sånt larv jag gillar att pyssla med.


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad bra det blev, vad duktig du är på det dära.

2011-01-29 @ 09:58:42
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0