Bakfull?

Har fått magsjuka för andra gången detta år... 2011 börjar verkligen dåligt :( I förgår natt började det, tillbringade större delen av natten på toaletten. I går låg jag totalt deckad i sängen precis hela dagen förutom några besök på tidigare nåmnda toalett. Fick i mig en liten tallrik kräm på kvällen, men det var också allt.

Är pga detta kvar i Järvsö. Å blir nog kvar i morgon också, för även om kräkandet har slutat (förhoppningsvis) så är jag yr och vinglig på benen. Inte det bästa att försöka köra bil då kanske.

Nu ska jag lägga mig på sängen och försöka få taket att sluta snurra...

Känner mig ordentligt bakfull, synd att jag hoppade över festen bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0