Gårdsauktion i Hudiksvall

Fanns inte så mycket jag ville ha på auktionen faktiskt, bara ett fat. Men vi orkade inte stanna så länge så vi var inte kvar när fatet autionerades ut :(

Men ropade in en "lite smått och gott" låda för 50;-
visade sig innehålla en Te-servis (saknades några delar) och lite annat skoj.

Riktigt söt te-servis om ni frågar mig!

sockerskål och gräddkanna

liten skål

ännu en liten skål

En lampa

En lampfot

Sen lite mindre vackra saker


Allt för endast 50pix! tycker faktiskt att jag gjorde ett klipp även om det inte var några riktiga fynd med!


Kommentarer
Postat av: Kristin

Lampan gillade jag :)

2011-05-30 @ 22:51:12
URL: http://winnertaco.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0