Grattis Linnéa på 30års dagen!

Hua vad gammal man blir :(

Men skulle faktiskt kunna tänka mig att fylla trettio varenda dag :)
Har nog aldrig fått så mycket fina presenter tidigare i mitt liv, och då har jag inte blivit firad av familjen ännu :)

I går när jag stod på jobbet och packade upp varor, så kom det in två tjejer med en stor blombukett till mig :) de sjöng tillochmed en liten snutt. Mitt allra första blombud :)



Fick dessutom presenter från Hööks och mina arbetskollegor redan igår, En tjock trädgårdsbok som jag skall studera in i minsta detalj, trädgårdsredskap: krafsa, spade och sekatör samt dessa:


Hur söta som helst! De blev dessutom perfekta ihop med buketten från älsklingen :)


I dag när jag vaknade fick jag paket av både älsklingen och hans familj (hans mor, syster, systers karl, systers dotter)
Av älsklingen fick jag vackert halsband och örhängen i silver, samt en wunder-baum :)
 

Och av hans familj fick jag ett dygn på Orbaden Spa i Hälsingland :) vilket innebär Logi en natt, en 3-rätters middag, en lunchbuffé samt en frukost. Tillgång till spa-avdelningen med pool, bubbelpool, bastu, mineralsaltbad samt en valfri 50 minuters behandling. På spaavdelningen serveras en frukt- och juicebuffé.


Känner mig en aning bortskämd :) hur härligt som helst ju... mer sånt!!! Haha


Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis lite i efterskott =)

2011-06-05 @ 17:59:10
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0