Mini semester :)

Har varit på marknad i Bollnäs (trots regnväder), Blev inte så mycket handlat, bara lite goda delikatesser :)

Tunnbröd, två sorters getost från Järvsö, Viltsvinskorv, Älgkorv och Vitlökskorv.


Nu är vi Järvsö för att övernatta, i morgon bär det av till Hudiksvall på auktion, Sundsvall och Birsta city samt på kvällen drar vi till Jämtland (Bräcke) och momma och moffa. På söndag kväll vänder vi på klacken och drar ner till stugan för att softa, till och med onsdag. Var på Mobackes trädgård och inhandlade några perenner i dag som skall planteras i stugan, ska bli så fint!

Hittade några tidigare loppisfynd här i Järvsö, som jag inte tror att jag visat. Ett stort serveringsfat i vitt med rosa kant för 15;- samt en söt vas med rosor på som älsklingen köpte till mig för 50;-


Sen vill jag bara visa ytterligare två fina bilder på den underbara blombukett som jag fick av M genom blomsterbud :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0