Agda 97.

Aaajj vad ont jag har i höften/ryggen/rumpan!!

Kände av det i går kväll och gick och la mig tidigt för att vila ordentligt. Men i morse gjorde det fortfarande ont och det har bara blivit värre under dagen. Nu kan jag knappt stödja på vänster ben, hugger till i skinkan som om någon stack mig med en j-vla kniv och vred om. Gör så förbannat ont. Något bättre om jag går på tå med vänster foten, men det gör ändå ont.

Ringde sjukvårdsrådgivningen och de tyckte jag skulle ringa bm och be om ett gravidbälte och om remiss på akupunktur så ska ringa i morgon. De sa även att om jag kände minsta lilla smärta upp mot magen skulle jag ringa förlossningen, kändes lätt skrämmande måste jag säga. Jag har ju små sammandragningar hela tiden, men trodde det var fullt normalt. Nåja ska inte jaga upp mig i onödan... vi börjar med gravidbälte så får vi se om det hjälper.

Frågan är bara hur fasiken jag ska klara av att jobba 10h i morgon (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0