Det finns en gud!

Jag har fått min ansökan om gravidpenning, eller havandeskapspenning som det också heter, beviljad! Viket betyder att jag kan sluta jobba den 10 december.

Som jag har längtat!

Nu skall jag bara kämpa och stå ut de få dagar som är kvar. I morgon skall jag ringa chefen och berätta nyheten, tror dock inte att hon kommer bli lika glad och känna samma lättnad som jag gör ;)

Ska bli så skönt att låta kroppen vila från allt stående som mitt jobb innebär. Förhoppningsvis kommer jag då slippa värk och smärta. Men det bästa av allt är ändå att jag kommer kunna flytta upp till älskingen :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad skönt för dig!!

2011-11-24 @ 10:17:07
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0