Hmm...

Nu skriver jag ett inlägg utan att egentligen tänka efter före och vet inte riktigt om jag tycker att det passar på "min" blogg, men jag gör det iallafall... impulsiv som jag är!

Pratade om barn i allmänhet med en kompis här om dagen och vi kom in på olika metoder som folk gemen använder sig av i både uppfostringssyfte och vid tex läggningsdags. Peronligen har jag inte tänkt så mycket på det här med olika metoder och är definitivt inte inläst på ämnet så jag vill absolut inte påstå att jag vet riktigt vad jag skriver om. Men hur som helst så dök namnet Anna Wahlgren upp. En människa jag inte hade en aning om att hon existerade, men min kompis berättade lite om hennes "metoder" och de lät ju inte helt sunda. Nåja jag tänkte inte mer på det då, men så nu när jag sitter vid datorn för att jag inte kan somna och surfar runt på olika bäbissidor på nätet så trillade jag över en debatt om just denna Anna Wahlgren. Lat som jag är orkade jag inte läsa hela debatten men jag surfade in på en länk som tydligen skulle visa filmsnuttar på metoderna. Länken visade sig leda till benämnda människas egna hemsida där hon lagt upp små filmklipp på "sina" metoder. Jag tittade igenom klippen och stängde sedan ner sidan. Ville liksom varken läsa eller se mer av denna människa. 

Hon är ett skämt va? För hon kan väl inte vara på riktigt? Det kan väl inte vara någon där ute som kan titta på dessa filmklipp och tänka; Wow... det där är ju precis så som jag vill behandla mitt barn.

Jag tänkte iallafall inte det. 

Men alltså allvarligt talat... hon är väl ett sjukt skämt?

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jo, tyvärr är det exakt så, folk går på att hon verkligen kan nått och använder hennes idiotiska metoder...

2011-11-25 @ 12:36:19
Postat av: Sanna, mamma till Liam och Saga

Hon finns och är seriöst väldigt populär.... Helt obegripligt....

2011-11-25 @ 23:07:48
URL: http://sansai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0