Orkar snart inte mer...

En dag med 10,5 timmars jobb, extrem halsbränna och konstanta sammandragningar och jag är helt slut :( Måtte försäkringskassan godkänna min ansökan om gravidpenning. Jag orkar inte jobba mer... känner mig tung som en elefant som har skor av bly. Tröttare än tröttast och så sjukt trött på att jobba helt enkelt. Sista timmarna i dag hade jag dessutom väldigt ont i nedre delan av kroppen. I höfterna och i fötterna.

Man kanske inte har rätt till att klaga när man inte lider av någon extremt jobbig foglossning, andra har det säkert värre, men jag känner dock av den och min ischias blir ju inte direkt bättre. Att det sedan känns som om min kropp inte riktigt orkar med att hålla upp magen utan som om den liksom håller på att "ramla ur" mitt bäcken gör ju inte saken bättre. Har kommit på mig själv flera ggr idag med att hålla en hand som stöd under magen. Normalt?

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja, helt normalt med handen under magen ;)

2011-11-09 @ 21:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0