Fredagspizza!!

Vi ska äta hemgjord pizza till middag! Gott ska det bli, men vad ska jag ha på? Älsklingen har beställt lufttorkad skinka på sin sida, men det är inget jag varken tycker är särskilt gott eller bör äta just nu, så vad sjutton ska jag ha på min sida? Tips mottages gärna!!

Ikväll efter middagen bär det av hemmåt igen :( Längtar till den dagen då jag inte behöver åka hem... utan är hemma här uppe. Känns som en evighet tills dess... Suck!

Billybus har hur som helst varit med upp denna gång, för första gången faktiskt. Tog inte lång tid innan han såg sig som hemman och började gnugga in sin lukt i köksmattan. Nu ligger han helt utslagen i sin nya hundkorg och verkar inte det minsta bekymrad över att han befinner sig ca 15 mil både hemmifrån och ifrån polaren Isak. Kommer gå bra detta, vi skall bara hitta en eller två kattpolare som han kan umgås med. På önskelistan står en halvlånghårig ljusgrå misse eller en birmaliknande blandraskisse som inte kostar skjortan! Skulle också kunna tänka mig en grå och vitfläckig filur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0