Gråvita eller helgrå kattungar sökes!

Att det ska vara så svårt att hitta kattungar! Eller ja kattungar i min smak i allafall... alla jag ringt på är redan tingade. 

Hittade en jag gillade, som inte var tingad ännu, men vi vill ju ha två och känns lättast att ta två från samma kull då. det var visserligen en hona, så jag skulle ju kunna försöka övertala älsklingen att vi tar henne och låter hon få en kull ungar nästa sommar och spar en av ungarna... men jag vet inte, kan ju vara svårt att bli av med kattungar också, å vad gör vi då?

Som vanligt när jag bestämt mig för att införskaffa något så blir jag rastlös och otålig... vill ha kattungarna nu, inte vänta tills de dyker upp, Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0