Ledig helg!

Känns som jag är uppe med tuppen i dag, inte ofta jag vaknar före sju på morgonen... ( ja jag vet... det kommer bli ändring på det när fisen kommer) Hur som helst så ska jag på kurs i dag! Markus Holst håller kurs utanför Valbo och jag ska dit som "fotfolk" (alltså utan häst). Skall bli så kul att göra något "hästigt" som inte innebär jobb för en gång skull.

Efteråt bär det av upp mot Järvsö och älsklingen för en snabbvisit kvarvarande del av helgen. Hoppas verkligen att gårdagens rejäla illamående bara var en tillfällighet och att det inte slår till i bilen på väg upp i kväll... SNÄLLA JAG BER!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Om du har en jäkla röta så får du en unge som är som Johanna. Hon vaknade typ aldrig före kl 9 det första året, och när hon väl vaknade var hon nöjd med att ligga i sängen och prata i en halvtimme om man mutade henne med en flaska ersättning/välling.

(Förvisso fick vi igen sen när Ludvig kom, men det var ju skönt så länge det varade...)

2011-10-08 @ 21:02:43
URL: http://winnertaco.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0