vad trött jag blir...

Har kännt mig aningen illamående de senaste kvällarna och oroat mig lite för att det riktiga illamåendet skall ta fart igen. Nu är jag rädd att det har gjort det :(

Med andra ord... jag har tagit upp kontakten med toalettsitsen igen, en nära kontakt (suck)!
Å precis som i början av graviditeten så har tydligen kroppen bestämt sig för att inte svara på lergigantabletterna. Jag blir så trött... varför kan inte jag få glänsa och må så där oförträffligt bra som man tydligen skall göra den här perioden av graviditeten enligt böckerna?


Kommentarer
Postat av: Kristin

Glänsa och må bra som är gravid? Moahahaha... Nej, det har inte existerat för mig. Efter v 20 blev illamåendet hanterbart. Observera hanterbart, absolut inte bra. Och lagom till dess kom foglossningen. Yeeey... Men, det går över. Och det är värt det.

2011-10-08 @ 18:52:06
URL: http://winnertaco.blogspot.com/
Postat av: Maria

Åh vad jobbigt för dig att du ska gå och må så illa =( Kram

2011-10-08 @ 19:43:31
URL: http://iamiamariaskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0