Vagnen är inhandlad!

Helt mör i kroppen efter gårdagens monsterpass på jobbet (12h i sträck). Men snart ska jag försöka mjuka upp den lite genom att ta en lugn promenad med bästa Sanna!

har genom blocket fått tag på en mycket fin barnvagn för mindre än hälften av vad det skulle ha kostat att köpa en ny. Det är en Emmaljunga sittvagn från 07, med hårdlift, fotpåse, skötväska och en enligt säljaren sprillans ny sovpåse till sittvagnen. Vagnen har bara haft en ägare innan och använts till en unge så den är i mycket gott skick, ser nästan ut som ny, bara hjulen och skötväskan som ser något slitna ut, men dessa kan man ju byta ut om så skulle behövas.

Var svårt att få några bra bilder på den eftersom jag var tvungen att stänga av blixten pga alla reflexdetaljer. Så ni får ursäkta bildkvaliten...




Gosdjuret fick vi på köpet haha :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jätte fin!

har startat upp en till blogg som jag skriver om min viktnedgång om min kamp min min sjukdom jag fått. Du får kika in där om du vill, annars så har du ju adressen till min vanliga.

2011-10-07 @ 16:51:02
URL: http://iamiamariaskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0