Blev inte som planerat...

Vårt långa besök hos barnmorskan idag blev inte riktigt som planerat. Vår barnmorska var tydligen sjuk, så istället för att ha ett extra långt besök hos henne och prata om ditt och datt, lyssna på hjärtet, ta diverse prover och dyl. fick jag och älsklingen sitta ensamma i ett rum i två timmar(!) och vänta på att jag skulle få ta ett stick i fingret för att sedan åka hem. fick "tjata" mig till att hon kollade blodtryck på mig. det visade dock att jag hade ett ganska lågt blodtryck vilket var bra och fullt normalt och anledningen till pulsrusningarna trodde hon berodde på just det låga blodvärdet...
 
Hon bokade dock in ett nytt möte med min rätta barnmorska om... öhh ...en månad(!) Suck den jäkla väntan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0