Blev jag något klokare?

Svängde in på Babyproffsen i går före jobbet för att ta reda på lite priser osv. på barnvagnar. De hade visst kampanj på utgående modeller av Brio för ca 5500:- då fick man sittvagn, mjuklift och en skötväska. Vilket jag tyckte lät riktigt bra ända tills hon sa vilka färger det gick att välja på... gick visserligen att få den i brunt vilket kändes okej, men annars var det klarrött eller kornblått... Jag som ville ha något enkelt och stilrent. Nåja man syns ju i mängen iallafall... funderar skarp på att nappa på erbjudandet, men då måste vi vara rätt så snabba om vi skall hinna på´t.

Annars rekomenderade personalen där att jag skulle titta på Emmaljunga city cross. Den skulle med sittdel + mjuklift hamna på ca 7500:- i standardfärg och då skulle jag få en skötväska med på köpet.

Hur skulle ni gjort?

Brio vs. Emmaljunga

(Brion visas på bilden som sittvagn med hårdlift och emmaljungan som sittvagn)

Haha ett litet förtydligande, jag tycker inte cityvagnar är billigt skräp ;) Uttryckte mig visst lite klumpigt, det jag menade var att jag inte vill ha något billigt skräp som knappt håller för vardagligt slitage och inte någon cityvagn heller eftersom jag bor ute på landet :)

Kommentarer
Postat av: Kristin

En brio funderade vi på, en röd!

2011-09-29 @ 16:57:58
URL: http://winnertaco.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0