Graviditets status.

Magen börjar göra sig tydlig, de som inte vet något än kanske bara tycker att jag gått upp en massa i vikt, men själv märker jag tydligt hur magen liksom står ut under naveln. Har också en ordentligt ökad puls som gör det rätt så jobbigt att anstränga sig. Blir svimmfärdig varje gång jag gör något förhastat eller går upp för trappen tex.

Ännu ingen viktuppgång :) ligger fortfarande på -2kg! men nu skall man ju börja öka 0,5kg i veckan så vi får väl se hur länge det håller i sig. I övrigt mår jag ganska bra nu, inget vidare illamående att klaga på. Är det något jag fortfarande saknar så är det dock att känna sug efter mat. Jag är aldrig sugen på något längre, kan stå hur länge som helst på ica utan att komma på vad jag ska handla hem. Det enda som jag har lite, lite sug efter är filmjölk(!) men filmjölk tre ggr om dagen känns ju inte direkt som någon bra kost att föda upp en unge på...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tror fildiet är bättre än kebabpizza diet som Liam stackaren är uppfödd på :)

2011-09-20 @ 22:13:26
URL: http://sansai.blogg.se/
Postat av: Maria

Kan du inte lägga ut bild på magen ?? =)

2011-09-22 @ 17:13:33
URL: http://iamiamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0