Hästvakt + 10,5h jobb = ONT

Två dagar i sträck med vardera 10,5 timmars jobb och hästvakt till sex hästar på det, det tar på krafterna kan jag lova. Är helt slut i kroppen! Ont i "arslet" eller hur jag nu ska uttrycka mig. Smärta som börjar i ländryggen och liksom strålar ner i rumpan och ut mot sidorna. Lägg på lite ischias på det och ni har mig just nu!!

Nu är jag dock ledig från jobbet i helgen, så har bara hästarna, vilket är helt okej ändå. Dessutom kommer älsklingen hem i kväll... tänkte att vi skulle äta något riktigt gott, men eftersom jag inte är sugen på något i matväg förutom filmjölk (vilket han nog inte skulle uppskatta lika mycket som jag) så behöver jag tips på god mat!! Inte allt för komplicerat eller långdragen tillagningstid. men ändå något som känns lite lyxigare! Kom igen, bombadera mig med förslag!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vi åt lövbiff-rullader och potatisgratäng igår, det var gott :)

2011-09-24 @ 12:15:10
Postat av: Sanna

Helstekt fläskfilé, råstekt potatis, hemmagjord rödvinssås och gräddkokt purjolök. Gräddkokt Purjolök är sjukt gott till kött och busenkelt. Värt att testa :) Eller släng in en stek i ugnen som lagar sig själv. Eller såna där goda fyllda kycklingfiléer du och jag gjorde förut :)

2011-09-24 @ 12:48:59
URL: http://sansai.blogg.se/
Postat av: Kristin

Filmjölk till dig och hämtpizza till honom? :)

2011-09-24 @ 16:34:57
URL: http://winnertaco.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0