Jag som inte skulle handla något innan UL.

Efter att jag varit hos veterinären i morse (som för övrigt gick ganska bra, lite ylande och gnällande bara) så tog jag och mamma en sväng till biståndsgruppens loppis i valbo. "50% på allt" stod det på dörren och två shoppingglada tanter (jag och mamma) blev eld och lågor :)

Lite stickor och andra sytillbehör plockade jag på mig medans mamma inte hittade något. Men medan jag betalade hittade mamma avdelningen med barnkläder mm. och efter att vi röjt omkring i högarna med kläder så hamnade vi i kassan igen båda två! Så nu har min ofödda bebbe en hel garederob somväntar på honom/henne haha...
Sjukt billigt var det också, mamma betalade totalt 157kr och jag hamnade på 95kr :) Å med tanke på hur mycket vi fick med oss hem så är det rena kalaspriserna! Nu ska kläderna bara tvättas ordentligt, men tror nog att det här med begagnade barnkläder kan bli min melodi. De flesta av kläderna ser inte ens använda ut.

Det tar lite tid med överföringen av bilderna från telefonen men jag har knäppt kort på allt och lägger upp inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0