sjuk och har tråkigt...

Då åker stickning- och virkningskorgen fram. Har kommit en bra bit på väg på en virkad babyfilt som bästa vännens dotter ska få, hoppas lilla Saga kommer gilla den. Men att hålla på med en och samma sak för länge har jag inte tålamod till, så det har även blivit en virkad babymössa åt fisen, påbörjat en virkad kanin (amigurumi) och även letat på mönster till diverse babykläder jag vill göra. Suget efter att få börja sy till lillfisen har också kommit, synd bara att min trampfot till symaskinen ligger nerpackad i någon av de ca 20 omärkta flyttkartongerna som står i garaget :( Nåja, har ju tid på mig, fisen tittar ju förhoppningsvis inte fram förens i februari. Nu tror jag att jag ska ta och vila ett tag, ta en tupplur och hoppas att denna jobbiga förkylning skall ta och lugna ner sig en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0