Myser

Ledig och tillbringar dagen uppe i Järvsö, i huset... helt ensam! Älsklingen jobbar, Svärmor har flyttat och jag har precis gått omkring i det numera ganska tomma huset och fantiserat om framtiden.

Gisses vad rummen känns större nu när alla möbler är borta, possitivt helt klart, lättare att planera med en tom "målarduk" :) Får sådan himla lust att bara sätta igång och renovera mm. men huset är ju inte vårat ännu, så det får vänta. Suck!

Men drömma och planera är ju inte förbjudet :)


(bild sen i våras, det är nu en dörr istället för plåt på övervåningen och så småningom blir det en balkong där)

Förresten vad tycker ni, Älsklingen funderar på om vi skall byta färg på huset när vi ändå byter panel. Ska vi ha det rött med vita knutar som nu, eller Ljusgrått/vitt med en mörkare nyans grå på knutarna eller ljusgrått med vita knutar?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag tycker huset är jättefint som det är nu :) åh gud så roligt att inreda!!

2011-09-29 @ 13:12:33
Postat av: Johanna Engström

STORT och fint hus (iaf utifrån sett:) Jag tycker ni ska ha det rött och vitt, tänka hur praktiskt det är med falurödfärg. Å så är de ju såå himla fint oxå:)

Många kramar från mig!

2011-09-29 @ 19:40:34
Postat av: Maria

Rött hus är verkligen Hälsingland, vitt tycker jag själ är snyggast, det ser lyxigt och stilrent ut.

2011-09-30 @ 18:34:46
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: Sanna, Liam och Sagas mamma

Gult med gråa knutar och rött närmast fönstren + röd dörr :)

2011-09-30 @ 21:04:56
URL: http://sansai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0