Skulle behöva en sån där "gå in i garderob" till lillfisen...

Eftersom jag är hemma och sjuk så har jag hunnit med att plocka fram kassen med kläder som jag köpte i början av året då jag först blev gravid (som dock slutade i missfall). Har inte velat plocka fram det tidigare eftersom det känts så jobbigt, men nu kände jag mig redo. Måste dock inse att jag är lite av en shoppoholic, hade aldrig kunnat gissa att det var så mycket jag köpt! Nåja vår lilla fis kommer då iallafall inte behöva vara naken :) Det mesta är ju köpt på rea så jag har kläder i alla möjliga storlekar från stl.52 upp till stl.68, måste nog ta och göra en riktig inventering på storlekarna senare så att jag vet vad som ev. saknas och så vidare...

Kanske inte så intressant att se, men här får ni iallafall resten av fisens garderob (än så länge, kommer ju att bli mer haha)

Hmm... har jag sagt att jag gillar grönt ;)



Med en pappa som gillar traktorer så var ju denna body ett måste...


Blått är också fint :)


Nu kanske ni tror att jag har satsat på grönt och blått för att det passar oavsett vilket kön det är på barnet(?) men nope, jag anser att kön inte har någon färg eller snarare att färger inte har något kön. Jag gillar grönt och blått helt enkelt! Men rosa och rött är fint det med... ;)

Det var nog allt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vad skaaaaa ni göra om det är en pojke? Klä honom i rosa...? :P (Du vet ju min åsikt, så du förstår nog ironin!)

Synd att vi gav alla våra urvuxna barnkläder till myrorna i början av sommaren...

2011-09-03 @ 21:29:25
Postat av: Kristin

Och det var jag som skrev det förra...

2011-09-03 @ 21:30:11
URL: http://winnertaco.blogspot.com/
Postat av: Maria

Tack =) det är lite guldigt där på toppen, är mörkare längre ner på håret och i under håret.

Guuu vad fina kläder till den lille. Den röda med texten SÖT var riktigt fin. Längtar verkligen tills jag också får handla sånt =) Vilken lycka!! =)

2011-09-03 @ 22:18:03
URL: http://iamiamaria.blogg.se/
Postat av: Em - Mamma till Malva & Liten i magen.

Åh, så mycket fint! Grönt, rött och senapsgult är några av favoritfärgerna i vårat hus :) Jag håller förövrigt med dig om att färger inte har något kön. Svärmor påpekade för ett tag sedan att om det är en pojke så måste jag ju köpa såååå mycket nytt, för han kan ju inte ha tjejkläder. För det första så klädde vi aldrig Malva i typiska tjejkläder (till svärmors stora förtret, men det måste hon ha glömt) och för det andra så har jag inga som helst problem med att klä en eventuell son i blommor, rosa och hjärtan. Skulle inte ta på honom klänning, så länge han inte bad om det själv, men Malva fick heller aldrig ha klänning när hon var bebis - det är ju så opraktiskt framför allt.

2011-09-04 @ 18:14:35
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0