2 dagar kvar till BF

Suck... hur fasiken skall jag klara av en förlossning(?) Ärligt talat jag har alltid trott att jag haft hög smärttröskel, då jag aldrig haft problem med att ta sprutor, ta hål i öronen osv. Samt eftersom jag i hela mitt vuxna liv dagligen gått med en viss smärta i kroppen och därför torde vara ganska imun, eller vad man nu ska kalla det. (peppar peppar så har mina knän inte krånglat speciellt mycket under graviditeten och min rygg har klarat det hyggligt bra)

Men jag börjar tro motsatsen, att jag har låg smärttröskel, för jag är helt slut och näst intill förstörd efter fyra kvällar i rad med rätt så kraftiga förvärkar. Så återigen, hur f-n ska jag klara av riktiga värkar och en hel förlossning när jag knappt klarar av förvärkar? Har världens träningsvärk i hela kroppen. Skulle ju vara skönt om magen kunde slappna av en liten stund iallafall så att jag kunde få en liten pause, men den verkar inte ha samma tanke...

Sätt igång nu, så att jag får det överstökat !!!

Kommentarer
Postat av: Jelica

Lycka till Linnéa! :)

2012-02-07 @ 20:22:24
URL: http://vagenmotformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0