En dag av vila

Guud vilken slappardag jag haft, började med sovmorgon till 10.30 :) Tur man har en tålmodig hund med stor blåsa haha!
Efter en ganska så kort hundpromenad (var ju kallt ute) blev det frukost och lite diskplock för att sedan lägga sig på soffan, och SOMNA haha... Vaknade i lagom tid för att få i mig lite lunch innan klockan blev allt för mycket. Sen var det tänkt att jag skulle måla omgång två av lister och dörrar på "kontoret". Men insåg snabbt att den nya färgburken vi köpt hade fel glans, så vi måste byta och eftersom inte färghandeln har öppet igen förrens på måndag så hamnade jag i soffan igen, framför tvn. Och här har jag suttit sedan dess... (skickade till och med ut M på hundpromenad nr.2).

Funderar nu på att gå ner och hjälpa M att fixa dagens middag, hemlagad pizza, men frågan är om det inte blir bäst om jag låter bli hihi...

Kanske man skulle lägga sig ner och vila ett slag istället Gäääsp! Enligt er som googlat så är ju vila bästa botemedlet mot hf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0