Grattis Roffe!

Hoho vad kul att Jerringpriset gick till Rolf Göran Bengtsson! Kan väl erkänna att jag aldrig röstat något tidigare år, men i år då gjorde jag iallafall en insats. Ridsporten i sig behövde detta! Så i dag är man stolt hästtjej :)

Bebbens BB-väska är klar!!! Vi ska dock sova några nätter med snuttefilten så att den luktar "oss" istället för den ganska skumma lukt som tvättmedlet gett den. Men anars är den helt klar (tror jag iallafall).

Nerpackat:
Blöjor (så många som fick plats i ett av de mindre facken, blev nog ca 10st)
Ett paket tvättservetter (den våta varianten)
Nappar
Två paket färdig ersättning + nappflaska
Liten gosdjursskallra (bara för att den är så gullig)
Diverse kläder (Fick återigen beslutsångest vad som skulle med, så jag tog med så mycket som fick plats hihi)
Snuttefilt/filt
Två mössor + overall att åka hem i.

Babyskyddet skall vi träna på att montera in i bilen och sedan låta vara där så att vi inte åker ifrån det när det väl är dags. (Får vi inte glömma att göra!)

Något vi missat?
Nu har vi ju bara vår egna packning kvar... men det mesta används dagligen och går inte riktigt att packa ner riktigt än.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi va mysigt! :) Smart att sova med filten! :) Lycka till :D Kram

2012-01-17 @ 21:03:24
URL: http://pejans.blogg.se/
Postat av: Sussi

Något som ingen pratade med mig om var all illaluktande mensliknande sörja som läckr ut efteråt, ca 14 dagar hade jag stora bindor. det luktar illa och man känner sig ofräch. Stora "tanttrosor" var bra att ha.

2012-01-17 @ 21:06:38
Postat av: Jenny

Stora bindor/blöjor samt nättrosor kan man få på förlossningen. :-)

2012-01-18 @ 12:27:03
URL: http://www.luciadesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0