Hemma i Sandviken.

Så då var man hemma hos mamma och pappa igen då. M har precis vänt om tillbaka till Järvsö, men jag blir kvar några dagar i ett försök att plocka ihop alla mina grejer jag har kvar här. Det tar dock emot att packa flyttkartonger med min kropp, den är liksom inte lika stark och smidig längre.

Har iallafall lyckats hitta min asistent som jag ärvde efter farmor, så nu kan jag baka bullar nån dag framöver... Hade ju gärna velat baka lussekatter, men det är väl nästan tabu att göra det någon annan tid på året än i början av december, va?

Skickade hem den och barnvagnen tillsammans med M.

Idag tänker jag dock softa och ta det lite lugnt, på sin höjd sätta mig och rensa bland gamla tidningar och papper som jag har i en salig röra med högar på skrivbordet.

Nu på eftermiddagen tänker jag följa med till ridhuset och kolla när en vän skall rida Acke åt mamma. Skall bli skoj, hoppas han sköter sig bara, vår lille spillevink till häst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0