Jag blir inte klok...

Jag må ha världens bästa sambo som jag älskar över det mesta på denna jord (han har dock hård konkurrans av mina älskade djur), men ibland blir jag inte riktigt klok på honom...

Här sitter vi i soffan och tittar på Morden i midsummer och helt plötsligt, taget från ingen stans, säger han: Vi skulle ha haft ett utedass som ser ut som en gran!

Vad svarar man på det?

Jo... Vad ska vi med ett utedass till? och varför skulle det se ut som en gran? (behöver jag säga att han inte riktigt hade något svar på mina frågor)

Min älskade knäppgök i ett nötskal!

Välkommen in under grenarna för att uträtta valfritt behov (!?)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Tja... Ni kan ju spara pengar under sommaren genom att använda dasset istället...? Eller kanske inte, för man måste väl betala för att det ska bli tömt... (?)

2012-01-15 @ 17:41:28
URL: http://winnertaco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0