Man skulle nästan kunna tro att det är vår...

Man skulle nästan kunna tro att det är vår! För här har ni nämligen en så okvinnlig kvinna att det i vanliga fall är först när våren kommit på riktigt som hon låter rakhyveln glida över underbenen. Men efter påtryck från andra havande så har även jag fallit för kvinnofällan och skaffat mig släta skinande ben inför förlossningen. Inte för att jag tror att jag kommer bry mig det minsta lilla när jag väl ligger där (tror liksom jag kommer ha fullt upp med annat). Men för att inte genera ngn ovan barnmorskestudent eller liknande så har jag nu avlägsnat de mörka lurvet på benen. Så fis! Nu är mamma redo, dags att komma ut (gärna innan benen är lurviga igen).


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihihi klockrent! :D

2012-01-30 @ 12:59:08
URL: http://pejans.blogg.se/
Postat av: Sanna, mamma till Liam och Saga

Hihi :)

Min bm på förlossningen berättade att förr ingick det i hennes ARB uppgifter att raka muffen på alla. Undrar hur kul det va på 70-talet ;)

2012-01-30 @ 15:43:00
URL: http://sansai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0